6 תשובות
אני מטר ובמבה.
סתם מטר 45 בערך... אני חושבת דאני יותר נמןכה מהממוצא...
מטר 55 נראה לי הגיוני
את לגמרי בסדר אני מבינה איך את מרגישה כי אני בכיתה ט' עכשיו אבל שנה שעברה הייתי בבית ספר שכמעט כל הבנות היו בערך 1.50 ומטה והרגשתי כמו ג'ירפה אבל כולם רוצים את מה שאין להם כי גם הן רצו להיות גבוהות יותר
שואל השאלה:
חחח גם אני מרגישה גירפה אבל אני מקווה שאחרי הקורונה הבנים יחטפו קפיצת גדילה ואז אני לא אחשב לגבוהה חחח
אנונימית
מישהו שאל אותי מה הגובה שלי בפרטי, אני חדשה ואין לי מספיק פרחים אז אני לא יכולה לכתוב עדיין אז אני 1.67 בערך