3 תשובות
זה ספר טוב להכנס איתו לעולם של כתיבה אירוטית, זה יותר טוב מחמישים גוונים של אפור לדעתי מבחינת כתיבה והסיפור עצמו.
לא ממליצה למי שלא מוכנה לקרוא תיאורים אירוטיים מפורטים.
מדבר על טסה ינג שהיא בחורה טובה כזאת והרדין סקוט שהוא ההפך הגמור ממנה.
יותר ממליצה לקרוא בז'אנר הזה את הסדרה "נולדו לדם" (באנגלית born in blood) של קיארה קאס, מתחיל בספר ברית של כבוד אם אני לא טועה.
תהני ❤
אין ספר יפה כזה קראתי את כולם בשבועיים אבל זה תלוי בגיל שלך.
whatever our souls made of mine and her are the same!!!!!
הסדרה הכי מדהינה קראתי אותה פעמיים בעברית ופעם באנגלית
מה שכן יש המון פירוטים מיניים אז תקראי אם את 14 ומעלה