התחברות הרשמה

אני ממש אעריך אם תכנסו ותעזרו לי (במיוחד אלו שגרים בחיפה)

שנה הבאה אני עוברת לבית ספר חדש,
ואני לא יודעת איזה לבחור בדתי או בחילוני (טירה שיפמן או אריאל)
מלא אומרים ששיפמן זה בית ספר תת רמה ולא טוב מבחינה לימודית
ואריאל זה בית ספר מצוין אבל הקטע שהוא כזה דתי והחצאיות וזה.
אני ךא יודעת מה לבחור
בבקשה אלו שבבית ספר הזה או היו בבקשה תעזרו לי לבחור אני אעריך מאוד.
1 בדצמבר 2020, 00:34
עצותפליזשיפמןאריאלתמיכה    
תשובה אחת
מה שנוח לך יותר מבחינת דת
א
אכן אנוכי
באותו הנושא:
תכנסו!! ותעזרו לי קרה מקרה מיוחד
אני מפחדת ממש (אני ממש אעריך אם תכנסו)
פליז תכנסו ותעזרו לי! מתחננת זה חשוב רצח !
אני אעריך אם תכנסו ותוכלו לעזור? תודה
בבקשה אל תשפטו, היה לי יום ממש רע ואין לי כוח יותר זאת שאלת פריקה. ממש אעריך אם תקראו ותעזרו לי.
בבקשה תכנסו ותעזרו לי (קראש)
בבקשה תכנסו ותעזרו לי, בבקשה אני רצינית.
בבקשה תכנסו, אני אעריך את זה
מקווה שיש פה אנשים ערים בבקשה תכנסו ותעזרו
אני בהפרעת אכילה, בבקשה תכנסו ותעזרו לי
אם אתם מכירים ילדה ש.. (חשוב תכנסו ותעזרו )