אני ממש אעריך אם תכנסו ותעזרו לי (במיוחד אלו שגרים בחיפה)
שנה הבאה אני עוברת לבית ספר חדש, ואני לא יודעת איזה לבחור בדתי או בחילוני (טירה שיפמן או אריאל) מלא אומרים ששיפמן זה בית ספר תת רמה ולא טוב מבחינה לימודית ואריאל זה בית ספר מצוין אבל הקטע שהוא כזה דתי והחצאיות וזה. אני ךא יודעת מה לבחור בבקשה אלו שבבית ספר הזה או היו בבקשה תעזרו לי לבחור אני אעריך מאוד.