6 תשובות
שפתחו מהר מידי את בתי הספר וזו טעות
פתחו את בתי הספר בשביל שתהיה סיבה לעשות סגר בחג
אנונימי
שעדיף למות
שזאת טעות אחת גדולה שבכלל החזירו את הקניונים ואת הבתי ספר
לדעתי, לא היה צריך לפתוח את בתי הספר.
שואל השאלה:
מהר? לא הלכתי לבית ספר מאז מרץ
אנונימית