התחברות
הרשמה
בשביל הקורקינט של Wind צריך רישון?
1 בדצמבר 2020, 16:10
נהיגה
קורקינט
רכב
רשיון נהיגה
תיאוריה
תשובה אחת
עקרונית כן ואת אמורה להיות מעל 18 ועם קסדה, אבל ברגע שתורידי יקח להם כמה זמן לבדוק שאת בלי ורק אז ינעלו לך את החשבון
פשוט שימי את של ההורים וזהו ;)
G
Gray Wolf
באותו הנושא:
לדעתכם צריך לעשות רישון להורות?
כמה עולה הקורקינטים של wind לנסיעה חד פעמית?
תגידו איך עובד הקורקינטים האלה של WIND? צריך כרטיס אשראי? זה מסוכן או לא?
אני רוצה להוציא רישון לאופנוע..יש לי תיאוריה לרכב וטופס של רכב..מה צריך לעשות?
אומרים זה הקורקינט שלי או זו הקורקינט שלי?
דחוף בשביל התערבות מאיזה גיל אפשר לעשות רישון?
יש חוק חדש בהוצאת רישון שלפני התאוריה צריך ללכת למשרד הרישוי בשביל חתימה?
זה נכון שקורקינט חשמלי לא צריך תאוריה?
באפליקצייה Lime/Wind מבקשים רישיון נהיגה כדי לרכב על קורקינט מה לעשות?
איזה קורקינט כדי להשכיר? של wind או lime ?
שמעתם על הדרך החדשה לפרוץ לקורקינטים של wind?