8 תשובות
בטוחה שזה על חום? תבדקי
תנסי לשנות את המצב של המזגן, יכול להיות שאת על קור. תשני לחום
שואל השאלה:
לא, זה על חום
לא, זה על חום
אנונימית
נשבעת שאני שמה על 30
שואל השאלה:
אוף בדקתי עכשיו והמזגן לא עובד בכלל
אם שמים על קור אז יוצא אוויר ואם על חום לא יוצא כלום ואני קופאת..
אוף בדקתי עכשיו והמזגן לא עובד בכלל
אם שמים על קור אז יוצא אוויר ואם על חום לא יוצא כלום ואני קופאת..
אנונימית
שואל השאלה:
זה על 28 ואני לא מרגישה כלום
אוף מה לעשות?
זה על 28 ואני לא מרגישה כלום
אוף מה לעשות?
אנונימית
26 או יותר או פחות אני על 26 ונעים לי
25/26
באותו הנושא: