26 תשובות
למה היית צריכה להוכיח לה לא הבנתי
מה הבעיה שיהיה לה כמו שלך
שואל השאלה:
איך אפשר להתעלם היא הייתה נשמעת כאילו היא בוכה
שואל השאלה:
כן גם אני לא
מה גםאת לא
לא הבנתי למה רצית את להוכיח לה ולהגיד את זה זה לא בעיה שיהיה לה כמוך זה כולה אייפד
שואל השאלה:
נכון אבל הבעיה שהיא כל הזמן מתווכחת וכואב לי וקשה לי ואני עצבנית כי קיבלתי פעם ראשונה
לא הבנתי מה אכפת לך שזה אותו אייפד ולמה את צריכה להוכיח לה את זה
שואל השאלה:
כי אני עצבנית שיואו
אבל למה היית צריכה להוכיח לה? מה זה משנה? טוב, אלי אני קצת מבינה אותך...
מה זה קשור שאת עצבנית אבל? מה זה אשמתה? מה את רוצה ממנה
זה בסדר שזה מעצבן אותך שהיא לא מאמינה את זה מבינה,אבל בשביל מה להוכיח אם לא באלה שלא תאמין ותפרגני
תתני לה להנות שהיא קיבלה אייפד למה להוריד לה? זה שאת עצבנית זה לא סיבה לגרום גם לה להרגיש רע ואם מישהי צריכה להתנצל זו את.
וגם לא הבנתי מה הבעיה שזה אותו אייפד
תומכת^
שואל השאלה:
לא אמרתי שזו אשמתה,היה לך פעם מחזור?את יודעת איזה סיוט זה,אני בסך הכל אמרתי לה שיש לנו אותו אייפד והיא התחילה להגיד לי שאני פוגעת בה
קודם כל היה לי מחזור וזה עדיין לא תירוץ להוריד לה, מה זה קשור שזה אותו אייפד מה אכפת לך בכלל ולמה את צריכה להוכיח לה שזה אותו אייפד.
זה לא בעיה שלה שכואב לך ושאת סובלת. אין לך סיבה להוציא את זה עליה.
שואל השאלה:
אני ממש לא צריכה להתנצל את יודעת מה היא עשתה לי ביום הולדת,קנו לי מתנות והיא פשוט ניתקה לי תשיחה אני לפחות פירגנתי לה
לא הבנתי היא נעלבה שאמרת שזה אותו אייפד?
אה אוי
אבל עדיין תפרגני אל תגידי רק שזה כמו שלך
וכן ברור מכירה תמחזור אבל מה האיפד אשם חחח
שואל השאלה:
חח הוא לא אשם פשוט היא כל כך העליבה אותי ביום הולדת וברור שפירגנתי לה,עוברת עלי תקופה מאוד קשה,אין לי חברים,קשה לי בלימודים וזה אז אל תאשימו אותי,תמיד שאני מספרת לה משהו היא לא מקשיבה לי
אז למה את מדברת איתה בכלל? אם היא נעלבה מזה שאמרת לה שיש לכן אותן אייפד ואם היא כל הזמן מורידה לך את לא חייבת לדבר איתה הרבה רק כי היא בת דודה שלך
היא יודעת מה עובר עלייך ובכל זאת מתנהגת ככה?
שואל השאלה:
היא אף פעם לא מקשיבה לי
היא נשמעת כמו חברה
זאת בת דודה שלך היא אמורה לתמוך בך היא מהמשפחה דברי איתה על זה ושאין לה ממה להפגע שהכל טוב שאמרת את זה רק כדי להשתתף בשיחה
שואל השאלה:
צודקת