4 תשובות
בני אדם ישנים כדי לחדש את האנרגיה בגוף ולתת לגוף זמן להתפתח הגוף שלנו מכונה ובכל מכונה יש עומס אותו עומס כשאנו ישנים נפרק עקב כך שהמוח נותן פקודה לגוף לסגור את עצמו ולהאט את פעילות המול אך הוא עדיין שומר על הפעולות האי רציונליות שהן לנשום,לאכול ודופק,לכן גם אומרים לא לאכול שעתיים לפני השינה כי כל האנרגיה שהגוף מנסה לחדש הולך לפעולת הבולוס שהקיבה מבצעת
ביגלל שהשיעור משעמם
בשביל לצבור אנרגיה
כי אתם עייפים