תשובה אחת
ממש בקצרה, ניוטון הוא האדם שתיאר לנו כיצד פועל כח הכבידה ברוב חלקי היקום. הוא פיתח את שלושת חוקי התנועה הנגזרים מכח הכבידה. על מנת להוכיח את התאוריה שלו, היה צורך במתמטיקה שעדיין לא הייתה קיימת, חשבון דיפרנציאלי, אז הוא המציא גם אותה. ואז, הוא חגג יום הולדת 26.
באותו הנושא: