3 תשובות
תלוי מתי אפשר לעשות טסט אפ ךא בתאיך שנתנו לך
תדחי את יום המאה
עדיף לך לעשות את הטסט כי אח"כ זה סתם נדחה ומי יודע מה יהיה יום למחרת או שבוע אחרי, אולי יהיה סגר ואח"כ לא תוכלי לעדות טסט.
עדיף לך לעשות את הטסט כי אח"כ זה סתם נדחה ומי יודע מה יהיה יום למחרת או שבוע אחרי, אולי יהיה סגר ואח"כ לא תוכלי לעדות טסט.
תלוי... אם את מרגישה מוכנה עכשיו לטסט אז תדחי את יום המאה
ואם את עדיין לא מרגישה בטוחה בשביל הטסט אז תדחי אותו
ואם את עדיין לא מרגישה בטוחה בשביל הטסט אז תדחי אותו
באותו הנושא: