9 תשובות
אכלתי ברוך השם
מצויין
ומן הסתם אכלתי
יותר מידיי אכלתי מה זה אכלתי אני במחזור יום שני נשמה טחנתי גלידה
אני באמת מעריכה אנשים כמוך/ם
כואב לי הראש אבל אני בסדר, וכן אכלתי
מה איתך/ם?
נחמד
אכלתי חרא מהחיים כן
אכלתי יותר מידי וממש התבאסתי על עצמי היום
שואל השאלה:
אני בסדרר
פשוט בזמן האחרון אני רואה אנשים
מאבדים רצון והופכים להיות יותר עצובים
אנונימית
שואל השאלה:
ובגלל זה שאלתי כאן
בשביל שתשתפו
אנונימית
חחח איזה חמודה