9 תשובות
אכלתי ברוך השם
מצויין
ומן הסתם אכלתי
ומן הסתם אכלתי
יותר מידיי אכלתי מה זה אכלתי אני במחזור יום שני נשמה טחנתי גלידה
אני באמת מעריכה אנשים כמוך/ם
כואב לי הראש אבל אני בסדר, וכן אכלתי
מה איתך/ם?
כואב לי הראש אבל אני בסדר, וכן אכלתי
מה איתך/ם?
נחמד
אכלתי חרא מהחיים כן
אכלתי חרא מהחיים כן
אכלתי יותר מידי וממש התבאסתי על עצמי היום
שואל השאלה:
אני בסדרר
פשוט בזמן האחרון אני רואה אנשים
מאבדים רצון והופכים להיות יותר עצובים
אני בסדרר
פשוט בזמן האחרון אני רואה אנשים
מאבדים רצון והופכים להיות יותר עצובים
אנונימית
שואל השאלה:
ובגלל זה שאלתי כאן
בשביל שתשתפו
ובגלל זה שאלתי כאן
בשביל שתשתפו
אנונימית
חחח איזה חמודה
באותו הנושא: