3 תשובות
ממ יש להתרגש? אין לך ממ"ד בבית או מקלט או חדר מדרגות?
לא צריך להילחץ כל כך, ה' תמיד איתנו. חוץ מזה שתמיד מתים בסוף.
החמאס אומרים שיהיו טילים במרכז
חס וחלילה
הלוואי ולא, אם יש אני אהרוג תצמי לפני שהטילים יעשו את זה. לא שורדת עם טילים.