3 תשובות
ממ יש להתרגש? אין לך ממ"ד בבית או מקלט או חדר מדרגות?
לא צריך להילחץ כל כך, ה' תמיד איתנו. חוץ מזה שתמיד מתים בסוף.
לא צריך להילחץ כל כך, ה' תמיד איתנו. חוץ מזה שתמיד מתים בסוף.
החמאס אומרים שיהיו טילים במרכז
חס וחלילה
חס וחלילה
הלוואי ולא, אם יש אני אהרוג תצמי לפני שהטילים יעשו את זה. לא שורדת עם טילים.
באותו הנושא: