6 תשובות
לול
כמו שאני חושבת שאם אני אטוס ליפן זה יהיה כמו בסדרות אנימה.
תקווה.
כי הן לא היו שם והן שחושבות שמה שמראים שם זה מה שבאמת יש.
כי הן רואות סדרות בטורקית ולא חקרו על טורקיה בכלל
הן בטח מצפות גם לכתוביות ברחובות
תן להם לחיות בסרט מה אכפת לך? הרי זה ברור שבסוף הן יתחתנו עם מרוקאי עם בעיות עצבים וכרס
הם ראו מלחמת הכוכבים