9 תשובות
גם אצליי
תתרכזי במה שיש לך לא במה שאין
יאא מחר חופש שכחתיי
ככה זה בתיכונים, גם לי יש חופש בשישי, זה בדרך כלל בצעכון ולפעמים ביטיבה
גם אנחנו לומדיםם
שש שעותת
אני אף פעם לא לומדת בשישי תאכלו תלב אנשיםפפםם
גם בשלי אוףף חח אמנדה אנחנו באותו בית ספר חיימשלי
גם אצלי לומדים..
מה אתם מתבכיינים? אני בתלמה, לומד שמונה שעות לימודים בשישי - מתחיל ברבע לשמונה - נוסע שעה! וזה בלי לדבר על שאר השבוע. סתם אבל זו החלטה שלי ללמוד שם ואני שלם איתה