7 תשובות
שזה ממש טוב אבל צריך המשך בדחיפות
אני אקרא מבטיחה, אני אגיב ותבין שזאת אני מתישהו :)
זה נשמע מושלם למה שאני אוהבת חח
שואל השאלה:
אני מקווה שתאהבי את זה!
אני מקווה שתאהבי את זה!
אנונימי
אני בוטחת בך :)
שואל השאלה:
נופ, סליחה ):
נופ, סליחה ):
אנונימי
שואל השאלה:
^^חחח תודה! אנחנו עדיין ממשיכים לכתוב את זה ובדיוק סיימנו את חלק 4
^ תודה רבה!
^^חחח תודה! אנחנו עדיין ממשיכים לכתוב את זה ובדיוק סיימנו את חלק 4
^ תודה רבה!
אנונימי
באותו הנושא: