7 תשובות
כולם משחקים מיקמק.
כן, גם מי שאומר שלא
כן, גם מי שאומר שלא
אני אגיד את זה, מיקמק זה משעמם. ולא שיחקתי בזה מאז כיתה ג'.
בתיכון, מה...............??
הפסקתי בכיתה ו או ה אני חושב
הפסקתי בכיתה ו או ה אני חושב
מיקמק זה לכל הגילאים ומי שאומר שלא אין לו דיבור איתי
שואל השאלה:
כאילו לא כמו פעם הפסקתי בכיתה ה או ו אבל אני עדיין נכנסת כזה עם חברים פעם בשבוע אבל כיתה ג?!?
כאילו לא כמו פעם הפסקתי בכיתה ה או ו אבל אני עדיין נכנסת כזה עם חברים פעם בשבוע אבל כיתה ג?!?
אני כיתה ז' ועדיין משחקת
ובעלי כיתה ט' והוא עדיין משחק
ובעלי כיתה ט' והוא עדיין משחק
אני כיתה ט ואני משחק מיקמק
באותו הנושא: