7 תשובות
כולם משחקים מיקמק.







כן, גם מי שאומר שלא
אני אגיד את זה, מיקמק זה משעמם. ולא שיחקתי בזה מאז כיתה ג'.
בתיכון, מה...............??
הפסקתי בכיתה ו או ה אני חושב
מיקמק זה לכל הגילאים ומי שאומר שלא אין לו דיבור איתי
שואל השאלה:
כאילו לא כמו פעם הפסקתי בכיתה ה או ו אבל אני עדיין נכנסת כזה עם חברים פעם בשבוע אבל כיתה ג?!?
אני כיתה ז' ועדיין משחקת
ובעלי כיתה ט' והוא עדיין משחק
אני כיתה ט ואני משחק מיקמק