התחברות
הרשמה
מה לכתוב לחברה ששלחה לקבוצה תמונה של עוגיות ממש טעימות שהיא הכינה?
3 בדצמבר 2020, 22:47
עוגיות
מאפים
מתכונים
אפייה
עוגות
3 תשובות
יאמיי
ה
הי ני
תכתבי:
וואי איזה כיף לך! בתיאבון
I
IceCreamBB
תרשמי נראה טובב
N
Nap Queen
באותו הנושא:
איך קוראים לקבוצה שהאחרונה ששלחתם אליה הודעה בוואטסאפ?:O
מה הדבר הכי מביך ששלחתם לקבוצה של הכיתה בטעות?
קרה לכם פעם ששלחתם סרטון סוטה או מדבקה לקבוצה הלא נכונה בווצאפ?
קרה לכם פעם ששלחתם תמונה לוואצאפ שהצחיקה אתכם אבל לא את הקבוצה ?
מה לרשום לחברה ששלחה תמונה בקבוצה של החברות שהיא בבית חולים (אנחנו יודעות כבר) אבל מה לרשום
קרה לכם פעם ששלחתם משהו בטעות לקבוצה של הכיתה?
מה זה אומר ששלחו לנו בקבוצה של הכיתה שמחר נלמד עם זום (zoom) מה זה?
קרה לכם ששלחתם למישהו תמונה שלכם וממש התחרטתם ששלחתם להם?
מה אפשר לכתוב למורה ששלחה תמונה של הילד החדש שלה?
אם אני רואה הודעות ששלחו בקבוצה באינסטגרם-זה מראה למישהו שאני ראיתי ?
אם אני מקליט מסך בתמונה ששלחו לי בפרטי באינסטגרם, מי ששלח אותה יקבל התראה?