10 תשובות
אני לא מאמינה בזה ואסביר לך. איך נוצר הקוף ? מפיצוץ של אטומים בכלל לא הגיוני
את לא תריכה להאמין בזה את צריכה להוציא ציון טוב במבחן
נכון מאוד....
זה די מטופש להגיד דברנו מקופים.....מי שזה עושה לו טוב שיאמין בזה.....
אשמח להסביר בפרטי
תקשיבי אין דבר כזה אבולוציה למה כי רוני אומרת שהיא בן אדם אבל בתכלס היא קוף ולא עשית שום דבר לא בסדר
זה לא בדיוק קוף זה יותר קוף אדם.
כי שנינו התפתחנו מאותו הסוג
^ קוף אדם (apes) כולל את האדם, השימפנזה, הגורילה האורנגאוטן ואף הגיבון.
שאר מיני הקופים (בין אם אתה כולל קופי אדם הקופים ואם לאו) לא התפתחו מקופי אדם, אלא ההפך.
אנונימי
לא, כמו שלומדים תנך ככה לומדים אבולוציה.
השאלה היא איך את מגדירה קוף, זה בעיקר מושג עממי שבדרך כלל מתייחס לתת-המשפחה קופים רחבי אף ולמשפחת קופים בעלי זנב אך לא את שאר האנתרופואידים ולכן המושג הוא פאראפילטי, כמו המושג דג.
אם את מתייחסת לכל האנתרופואידים (כמו השימפנזים, הגיבונים, האורנג אוטנים וכו'..) אז האדם הוא קוף בעצמו שכן אנחנו גם אנתרופואידים וגם התפתחנו מקוף קדמוני.
אותו מין הוא *לא* מין שקיים כיום, אנחנו וקופים מודרנים אחרים חולקים אב קדמון משותף.
אבולוציה זה תחום מדעי, אין פה "אני לא מאמין" או "אני כן מאמין", זה מדע. במדע מלמדים מה שהעובדות, התצפיות, התחזיות והניסויים מראים.
אז לא, את בכל מקרה צריכה ללמוד את זה.
לא התפתחנו מהקופים האחרים של היום אם זה מה שאת שואלת. מודל האבולוציה לעולם לא טען את זה.