10 תשובות
אני חושבת השני
השני
הכל חוץ מלב אדום נראה לי
אפשר גם נראלי את הלבן והצהוב
אני תמיד משתמשת בשני לבבות הורודים הקטנים שהם לא מחוברים
סך הכל אימוגי דאמ
אנונימית
שניהם סבבה כי הם כזה פרינדזון נראה לי
יש מצב את לוחצת לי על הפרח הזה אני רוצה לענות לשאלות בפרטי
יש מצב את לוחצת לי על הפרח הזה אני רוצה לענות לשאלות בפרטי
תשתמשי במה שבא לך אני וידיד שלי כל הווטסאפ שלנו מלא בלבבות אדומים ואימוגים שולחים נשיקה ועם לבבות בעיניים. אבל כאילו הוא בפרינדזון שלי ושנינו יודעים את זה כאילו אנחנו פשוט לא חושבים כל פעם מה לשלוח. ונשבעת לך כל הווטסאפ שלנו לבבות אדומים.
אני והחברה הכי טובה שלי תמיד שולחות לבבות אדומים..
אם אני שולחת משהו לבן עם לב זה בדרך כלל לב כחול, או לאנשים שאני רוצה לשלוח להם לב אבל מצד שני אני לא סובלת אותם לב כחול זה הכי טוב!
אם אני שולחת משהו לבן עם לב זה בדרך כלל לב כחול, או לאנשים שאני רוצה לשלוח להם לב אבל מצד שני אני לא סובלת אותם לב כחול זה הכי טוב!
אנונימית
למי איכפת הם בפרינדזון גם אם תשלחי להם נייןדס הם אמורים להבין את מקומם
אנונימית
באותו הנושא: