9 תשובות
לא נראה לי
תלוי מי
אם זה אחים אז לא
אם זה אחים אז לא
כן
אנונימי
אחים לא דודים או משהו בסדר
אני לא באמת יכולה להחליט בשבילו/ה,
אבל הייתי מעדיפה שלא.
אבל הייתי מעדיפה שלא.
לא.
אין אף אחד בגילאים של חברים שלי.
אין אף אחד בגילאים של חברים שלי.
כן. מה שטוב לה טוב גם לי
אני מעדיפה שלא בת'כלס, אבל בסופו של דבר בחירה שלהם אבל זה יכול ליצור הרבה אי נעימויות אם יהיו ריבים בין שלושתינו או פרידה שלהם
תלוי
באותו הנושא: