13 תשובות
כן
כן מאוד. זה ממש לא בריא לבני נוער
מקווה שלא נהגת
שתית ממש?
או בקטנה?
או בקטנה?
אנונימית
כן
זה גרוע שהתחלת רק בגיל 14
אני שתיתי בגיל 7 פטל לא יודע מה אתכם
שואל השאלה:
שתיתי לא הרבה שתיתי רק 2 כוסות אבל הרגשתי קצת סחרחורת אבל עדיין אני לא מתכוונת לשתות יותר בזמן הקרוב
שתיתי לא הרבה שתיתי רק 2 כוסות אבל הרגשתי קצת סחרחורת אבל עדיין אני לא מתכוונת לשתות יותר בזמן הקרוב
אנונימית
אני התחלתי בגיל 15
שואל השאלה:
פשוט רציתי להתנסות והסתקרנתי וקצת יצאתי שיכורה וכל זה קרה ב1 בלילה והייתי עם חברים ואז חברים שלי ליוו אותי הביתה
פשוט רציתי להתנסות והסתקרנתי וקצת יצאתי שיכורה וכל זה קרה ב1 בלילה והייתי עם חברים ואז חברים שלי ליוו אותי הביתה
אנונימית
^^חחח התחלת? אתה בן 15
ותראי לפני שבכלל שותים את צריכה לדעת ולעשות כמה דברים כמו נגיד להיות עם אנשים שידאגו לך שלא תשתי יותר מדי ואל כן יעזרו לך, לאכול משהו לפני(לא שותים על בטן ריקה), אם את שוקלת מעט אז לשתות מעט במיוחד בפעם הראשונה שהכבד לא יודע איך לעכל את האלכוהול וזה לא מים כך שתי כוסות כוסות יכולות לשכר חלק מהאנשים במיוחד אם לא עשו את מה שכתבתי למעלה
ותראי לפני שבכלל שותים את צריכה לדעת ולעשות כמה דברים כמו נגיד להיות עם אנשים שידאגו לך שלא תשתי יותר מדי ואל כן יעזרו לך, לאכול משהו לפני(לא שותים על בטן ריקה), אם את שוקלת מעט אז לשתות מעט במיוחד בפעם הראשונה שהכבד לא יודע איך לעכל את האלכוהול וזה לא מים כך שתי כוסות כוסות יכולות לשכר חלק מהאנשים במיוחד אם לא עשו את מה שכתבתי למעלה
אנחנו לא יכולים לשלוט במעשים שלך אלא רק לתת לך את הדעות שלנו, לדעתי זה לא טוב זה הורס את הבריאות אבל אם את רוצה להמשיך אני יכול רק להגיד לך לשתות ברמה שתדעי מה את עושה.
רע מאוד
באותו הנושא: