6 תשובות
אני מציעה לך לחשוב על זה שאת במצב קצת יותר טוב ולא בטריפ, בסהכ את אמורה לדעת
אני חושבת שתעצרי לרגע, למה נפרדת ממנו? את חושבת שלחדש איתו את הקשר יעשה לך טוב? את חושבת שהוא יכול לתקן את מה שגרם לך להפרד ממנו? והכי חשוב אם את באמת מרגישה כלפיו רגשות כאלה. אל תשחקי ברגשות שלו אם לך אין כאלה כלפיו.
למה נפרדתם
שואל השאלה:
תמשיכו לענות בבקשה
אל תחזרי, זה כמו שתצפי בסרט שוב ושוב ותחשבי שיהיה סוף אחר
תחשבי על זה לפני ..