3 תשובות
לא הייתי קונה
~I
אני הייתי קונה אבל גם מדברת איתה (אחרי היומולדת שלה) על איך שהרגשת
כדי לא לפגוע במערכת יחסים
אל תקני.
שתרגיש את איך שאת הרגשת.