3 תשובות
לא הייתי קונה
אני הייתי קונה אבל גם מדברת איתה (אחרי היומולדת שלה) על איך שהרגשת
כדי לא לפגוע במערכת יחסים
כדי לא לפגוע במערכת יחסים
אל תקני.
שתרגיש את איך שאת הרגשת.
שתרגיש את איך שאת הרגשת.
באותו הנושא: