6 תשובות
לדעתי מה אתה לבד זה קצת מוזר אולי פשוט תגידי לו היי ותשאלי לשלומו
זה שהוא לבד בטלפון בהפסקות זה חא אומר שהוא סנוב
שואל השאלה:
טוב אל תתפסי על קטנות
וכן הוא סנוב אני מכירה את האופי שלו
אנונימית
אולי שלחי לן הןדעה היי כי הוא בטלפון וטז תבןאי לדבר איתן :)
מה שרשמת זה אפשרי או שפשוט תבואי עם חברים מדותפים ואולי תבקשי עזרה אבל תדעי להבדיל ממי לבקש שהוא חא יבפר ושבאמת יעזור והכי חדוב בלי משחקים ותהיי את!