6 תשובות
לדעתי מה אתה לבד זה קצת מוזר אולי פשוט תגידי לו היי ותשאלי לשלומו
זה שהוא לבד בטלפון בהפסקות זה חא אומר שהוא סנוב
שואל השאלה:
טוב אל תתפסי על קטנות
וכן הוא סנוב אני מכירה את האופי שלו
טוב אל תתפסי על קטנות
וכן הוא סנוב אני מכירה את האופי שלו
אנונימית
אולי שלחי לן הןדעה היי כי הוא בטלפון וטז תבןאי לדבר איתן :)
"."
מה שרשמת זה אפשרי או שפשוט תבואי עם חברים מדותפים ואולי תבקשי עזרה אבל תדעי להבדיל ממי לבקש שהוא חא יבפר ושבאמת יעזור והכי חדוב בלי משחקים ותהיי את!
באותו הנושא: