התחברות
הרשמה
אנחנו מכירים שבועיים ונפגשנו פעם אחת כדאי לי לשאול אותו אם הוא בעניין שלי או משהו כזה? כי הוא לא מציע למ להיפגש שוב
4 בדצמבר 2020, 23:59
ביישנות
מערכת יחסים
2 תשובות
אולי תציעי את פשוט?
x
xm1
אני בעד שתציעי את שתיפגשו שוב
ש
שפורפרות
באותו הנושא:
זה מוזר שאני ''ירד'' לידיד שלי? אנחנו מכירים שבועיים ונפגשנו רק פעם אחת (בת 20)
חבר שלי במצב רוח ממד חרא בזמן האחרון ואנחנו גם לא נפגשים שבועיים בגלל הפנימייה
אנחנו מכירים שבועיים ונפגשנו פעם אחת כדאי לי לשאול אותו אם הוא בעניין שלי או משהו כזה? כי הוא לא מציע למ להיפגש שוב
חברשלי ואני לא נפגשנו כבר שבועיים וחצי ואמרתי לו עם לא ניפגש ניפרד אמר לא נפרדים אבל אנחנו לא נפגשים מה לעשות?
אני וחברשלי נפגשים אחרי שבועיים שלא ואני קיבלתי אנחנו נפגשים בערב עם ישים גינס שחור ו2 תחתונים זה יעבור למכנס?
אנחנו מכירים שבועיים והוא אמר לי (כנסו)
אנחנו מכירים שבועיים ונפגשנו פעם אחת כדאי לי לשאול אותו אם הוא מרגיש אליי משהו או משהו כזה? כי הוא לא מציע למ להיפגש שוב
הכרתי מישהו במשך שבועיים ונפגשנו בפעם הראשונה לפני 4 ימים אבל..
אנחנו זוג ונפגשים פעם פעמיים בשבוע באיזשהו שלב זה יהיה יותר?
אנחנו בקטע שבוע(מכירים שבועיים)אני מפחדת להעלם..
אנחנו נפגשים רק פעם בשבוע בגלל שאני בצבא, ואנחנו גרים מרחק שעה נסיעה...