9 תשובות
לא אוהבת את שניהם. עדיף אדל
לורן שם יפה
אנונימית
אדל
אדל
אדל
תודה לורן זה השם שלי:)
ספיר ברור
אני לא סובלת את השם אדל
אני לא סובלת את השם אדל
אנונימית
באותו הנושא: