8 תשובות
וואי זה כזה עצוב.... זאין היה צריך להגיע ולכבד.
זה פוגע נורא אני לא יכולה לתאר את ההרגשה אפילו,
אבל תחשבו רגע. זה זאין. בטוח היה משהו שגרם לו לא לבוא. הוא לא היה סתם 'מבריז' מהופעה שלזכרו של אמא של החבר הכי טוב שלו
אנונימית
אני חושבת שיש סיבה לזה שזאין לא הגיע להופעה כאילו בכל זאת הוא פרש מהלקה... כאילו הוא ולואי גם השלימו מאז אבל לא נראלי שהם בקשר
אני בכיתי נהר כששמעתי את זה, ליטרלי נהר, ואני עדיין יכולה לבכות על זה. אבל מההתחלה אמרתי שאנחנו יודעים רק צד אחד בסיפור, מן הסתם לזאין הייתה סיבה לא לבוא וכל עוד אנחנו לא יודעים אותה אין לנו מה לשפוט אותו...
אגב זאין ולואי כנראה השלימו מאז או לפחות דיברו כי זאין חידש את הקעקוע המשותף שלהם (שהוא אמר שהוא לא יחדש)
אני חושבת שזה היה נורא לא מכבד, הם היו חברים טובים וזאין היה צריך היה לעשות קצת מאמץ להתגבר על החרדות ולתמוך בו .
אגב הם השלימו מאז
זה עצוב
שובר לב מה עוד יש להגיד
לא המקום שלנו לדבר על זה לדעתי, אנחנו לעולם לא נדע בדיוק מה קרה ואני לא יכולה לשפוט אף אחד מהם על זה.