והוא לרוב שבעה אבל הוא גם הגיע מאוחר יותר מהרגיל. עכשיו זה נראה כאילו הוא לקראת הימים האחרונים שלו אבל מצד שני הוא לא נראה ככה ביום האחרון אז לדעתי זה יהיה עוד איזה יומיים שלושה. השאלה זה אם זה צריך להדאיג אותי או שזה נחשב עדיין בגדר התקין? ואם זה לא, לחכות עוד כמה ימים לראות אם הוא ממשיך או כבר ללכת לבדוק את זה?