2 תשובות
תבקשי מהקבן. שנה די הרבה זמן
חיילת יקרה,
נתקלתי בשאלתך, אמנם עברו כמה ימים אך היה חשוב לי להגיב.
נראה שעוברת עליך תקופה מתסכלת ומערערת. נשמע שאת מרגישה מרוקנת, אולי כמו בלון עייף ומובס שאט אט יוצא ממנו האוויר.

שנה היא תקופה ארוכה ומשמעותית, נראה שחשוב לנסות לפנות לעזרת הקב"ן. במידה ותצטרכי עזרה נוספת, תוכלי לפנות לרכז תוכנית ניצוץ באזורך, (רשימת הרכזים: https://did.li/yated-) ארגון הנותן סיוע וליווי אישי לחיילים.

בנוסף, מזמינה אותך אלינו לשיחה אישית ואנונימית בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אחד ממתנדבינו יהיה שם בשבילך, להקשיב ולתמוך ולנסות לחשוב מה עוד יכול לעזור לך להתמודד ולהרגיש טוב יותר.

שולחת חיבוק
מתנדבת סה"ר