5 תשובות
לא נראה לי
כע
אני מילאתי טופס בריאות וכן שואלים בטופס את זה
נכון
שואל השאלה:
אם נגיד יש לי מחר צו ראשון והיום היה לי חום ולא הרגשתי טוב ומחר אני אגיש ממש סבבה וגם לא יהיה לי חום הם לא יכניסו אותי?
אם נגיד יש לי מחר צו ראשון והיום היה לי חום ולא הרגשתי טוב ומחר אני אגיש ממש סבבה וגם לא יהיה לי חום הם לא יכניסו אותי?
באותו הנושא: