7 תשובות
לדעתי הרעיון חמוד
שואל השאלה:
אז לא לעשות? לעשות משהו רגיל?
כי נגיד אני טיפה משתעממת מחבילה עוברת והדברים הרגילים
אז לא לעשות? לעשות משהו רגיל?
כי נגיד אני טיפה משתעממת מחבילה עוברת והדברים הרגילים
אנונימית
אל תעשי משהו שמשמעם אותך
שואל השאלה:
תודה3>
תודה3>
אנונימית
כן , אם זה מה שאת רוצה אז למה לא :)
ואי זה לא יהיה מוזר בכלל והאמת שזה ממש מגניב
רעיון מהמם,זה לא מאוד מוזר אני ממש אהבתי את הרעיון
בהצלחה ,אני בטוחה שזה יצא יפה בסוף
בהצלחה ,אני בטוחה שזה יצא יפה בסוף
באותו הנושא: