7 תשובות
לדעתי הרעיון חמוד
שואל השאלה:
אז לא לעשות? לעשות משהו רגיל?
כי נגיד אני טיפה משתעממת מחבילה עוברת והדברים הרגילים
אנונימית
אל תעשי משהו שמשמעם אותך
שואל השאלה:
תודה3>
אנונימית
כן , אם זה מה שאת רוצה אז למה לא :)
ואי זה לא יהיה מוזר בכלל והאמת שזה ממש מגניב
רעיון מהמם,זה לא מאוד מוזר אני ממש אהבתי את הרעיון
בהצלחה ,אני בטוחה שזה יצא יפה בסוף