8 תשובות
לא הבנתי למה עשו לי מינוסים. זה פאקניג עניין של משיכה.
כן היא יפה
חח לא
כןכןכן
אני בת אבל
היא מהממת
היא מהממת
סורי אני לא בן
אבל היא אחת היפות ואם הייתי מכירה מישהי שנראת כמוה לא רק שהייתי חושבת שהיא מושכת .
היא ליטרלי
מ ו ש כ ת
אבל היא אחת היפות ואם הייתי מכירה מישהי שנראת כמוה לא רק שהייתי חושבת שהיא מושכת .
היא ליטרלי
מ ו ש כ ת
יפיפייה אמיתית, מאוד אוהב את היופי שלה מאוד
לא יפה אבל לא מכוערת.
באותו הנושא: