8 תשובות
מלמעלה!!
קודם את הציפוי
אחר כך את הקרם
ובסוף את העוגייה
אני היחידה שלא אוכלת את העוגייה בכלל?
כמו מישל
^^העוגיה זה הכי חשובב אחרי הקצפת כמובן
מתחילים מלמעלה!!!
שאלה ללא מהות ידידי
שואל השאלה:
אם אתם רואים עוד שאלה כזאת תתעלמו זה באג בסטיפס