2 תשובות
^ בטח שמביאים
לרוב מביאים שוקולדים או הכי נפוץ זה מכתב תודה שהם תולים בבית ספר לנהיגה(לפחות אצלנו יש קיר מפוצץץ שכל אחד כותב תודה)
לרוב מביאים שוקולדים או הכי נפוץ זה מכתב תודה שהם תולים בבית ספר לנהיגה(לפחות אצלנו יש קיר מפוצץץ שכל אחד כותב תודה)
מדבקה של "איך הנהיגה שלי"
באותו הנושא: