2 תשובות
^ בטח שמביאים

לרוב מביאים שוקולדים או הכי נפוץ זה מכתב תודה שהם תולים בבית ספר לנהיגה(לפחות אצלנו יש קיר מפוצץץ שכל אחד כותב תודה)
מדבקה של "איך הנהיגה שלי"