11 תשובות
לגו
סט מספר 10182
לא כי אני אומרת להם שלא יקנו לי
ליום הולדת אחרונה הם קנו לי אריזה כזאת מללין
אוזניות
ואממ זהו נראלי
אנונימית
אני רןצה לעבור חדר, אז זה כאילו מתנת יומולדת כזאת שאני עוברץ חדר
הם נתנו לי 200 שקל לקנייה מshien
אנונימית
הם לא קונים לי:)
ההורים שלי קונים לי רוב הזמן את כל מה שאני צריכה ורוצה. אני מעריכה את זה, אני לא צריכה יום מיוחד בשביל שהם יקנו לי מתנות הם בייסקלי ממנים לי את החיים.
אנונימית
לא כי אני אומרת להם שלא
שאני לא אוהבת לא את זה ולא יום הולדת
^חחח אופס
קנו לי אייפון 11 ואיירפודס כי חפרתי
כל המשפחה שלי קנתה לי פלאפון