7 תשובות
כלום זה מעלה לי
לי זה לא מוריד ולא מעלה... זה רגיל כזה כמו שאני אומר למישהו שאני אוהבת פרינדס..
שואל השאלה:
^זה שמישהי אוהבת אנימה לא אומר שהיא לא יכולה לשבת לראות איתך סדרות רגילות גם , נגיד אני אישית יכולה לראות גם וגם פשוט יש לי העדפה לאנימה
אנונימית
פשוש:))
מסכים, ומחזק.
אני לא רואה סדרות אמריקאיות אבל לא יודע זה עניין של טעם אני לא מתחבר אליהם.
נ.ב אני גם לא מבין מה הבעיה בזה..
לי אישית זה מעלה ממש ^_^