3 תשובות
יש סיבות שלומדים את זה בכיתה ז'.
יחסית...
כשאתה רק מתחיל ללמוד את זה זה קשה להבין את הקונספט של זה, אבל זה חומר ממש ממש קל יחסית לחומר של תיכון, למשל.
אני מניחה...