8 תשובות
לא
אנונימי
כן
את לא אוהבת אותה עכשיו
עוד כמה שניים אתם תהיו החברות הכי טובות
ככה זה אחים
אנונימי
אהה אני אמצעית את אחת אני מעדיפה הרבה יותר
שואל השאלה:
אני סוג של נגעלת ממנה ומתעצבנת ישר כשהיא מדברת עליי אני מבינה שזה לא נכון ולא אמור להיות אבל זה מה שאני מרגישה
אנונימית
רגע יש בן אדם שאוהב את אחותו?
סתם אבל זה קורה לכולם וזה יעבור לך
כולנו ככה אבל אנחנו בסןפו של דבר אוהבים אותם. אם מישהו יפגע באחים שלי הוא כזה מחוסל כאילו רק לי מותר להציק להם