35 תשובות
תמיד תחמיא לה ותזכיר לה כמה היא מהממת וזה אחרי הכל שלה אי אפשר לקחת ממנה את ההרגשה הזאת יום אחד היא תבין מה היא שווה
זה לא העיקר
מה שרע זה שהיא אומרת שלא מגיע לך מישהי כמוה *בגלל* איך שהיא נראת
תסביר לה שבעיניך היא יפה אבל זה בכלל לא מה שחשוב
מה שרע זה שהיא אומרת שלא מגיע לך מישהי כמוה *בגלל* איך שהיא נראת
תסביר לה שבעיניך היא יפה אבל זה בכלל לא מה שחשוב
ומי שאומר לה כנראה מקאנה
אוו זה כזה חמוד שאתה ככה אוהב אותה
זה תהליך שהיא צריכה לעשות עם עצמה כי היא חסרת ביטחון עצמי אבל תמשיך לנסות לעודד אותה אולי זה קצת עוזר לה ואתה גם מאוהב בה אז בעיניך היא הכי יפה בעולם כרגע d:
זה תהליך שהיא צריכה לעשות עם עצמה כי היא חסרת ביטחון עצמי אבל תמשיך לנסות לעודד אותה אולי זה קצת עוזר לה ואתה גם מאוהב בה אז בעיניך היא הכי יפה בעולם כרגע d:
אנונימית
שואל השאלה:
היא מהממת! יש לה פנים של נסיכה וגוף של דוגמנית היא גם אישה מאוד טובה וחמודה ואני לא רוצה להיפרד ממנה אבל היא לא בטוחה בעצמה
היא מהממת! יש לה פנים של נסיכה וגוף של דוגמנית היא גם אישה מאוד טובה וחמודה ואני לא רוצה להיפרד ממנה אבל היא לא בטוחה בעצמה
אנונימי
אז אל תיפרד ממנה, תתמוך בה (אני אותה האנונימית)
אנונימית
שואל השאלה:
אני תומך בה אבל בגלל האנשים שאומרים לה שהיא מכוערת אין לה ביטחון עצמי
אני תומך בה אבל בגלל האנשים שאומרים לה שהיא מכוערת אין לה ביטחון עצמי
אנונימי
בדיוק זה תהליך שהיא צריכה לעבור לבד ולהתעלם מכל האנשים שקוראים לה מכוערת ושיקפצו לה זה לוקח זמן
תגיד לה שהם קוראים לה מכוערת כי הם מקנאים בה 3:
תגיד לה שהם קוראים לה מכוערת כי הם מקנאים בה 3:
אנונימית
איזה חמוד אתה וואי נסיך
כל הכבוד תתמוך בה
אבל בסופו של דבר זה לא יעזור לך היא צריכה להבין את זה לבד בעצמה
כל הכבוד תתמוך בה
אבל בסופו של דבר זה לא יעזור לך היא צריכה להבין את זה לבד בעצמה
זה ממש חוצפה לומר ככה סתם למשהיא מכוערת שיתבישו להם !!!
נכון מאד schizophrenic mind
תעמיד את החלאות שמציקים לה במקום. אף אחד לא צריך להרגיש עם עצמו רע רק כי אנשים אחרים מבקרים אותו (ולא ביקורת בונה)
כל הכבוד לך שאתה מנסה להעלות אותה
הכי מעצבן אותי שאנשים יפים לא מבינים שהם יפים
כל הכבוד לך שאתה מנסה להעלות אותה
הכי מעצבן אותי שאנשים יפים לא מבינים שהם יפים
נכון !
כל הכבוד אחי
כיף לה שיש לה אותך, באמת
תמיד תנסה להעלות לה את הביטחון ותזכיר לה שאנשים שיורדים על אנשים אחרים עושים את זה רק כדי להעלות לעצמם, הם לא שווים שום התייחסות
כיף לה שיש לה אותך, באמת
תמיד תנסה להעלות לה את הביטחון ותזכיר לה שאנשים שיורדים על אנשים אחרים עושים את זה רק כדי להעלות לעצמם, הם לא שווים שום התייחסות
אולי תביא לה מתנה מראה קטנה ארןזה יפה ואז ישר כשהיא פותחת היא תהיה הפוכה ותרשום תהפכי כדי לראות משהו פשוט מושלם. ותאדאם
בכללי אם היא מרגישה ככה כנראה היא לקחה יותר מידי ללב את כל מה שאמרו לה ועכשיו היא מאמינה לזה, תאהב אותה יותר משאתה שונא אותם. אל תגיד לה "זה לא נכון" פשוט תתעלם מהם כי אתה יודע שזה לא נכון ותמשיך להחמיא לה כמו תמיד גם על הדברים הקטנים . "את יודעת שאת ממש יפה כשאת אוכלת". "את הדבר הכי חמוד כשראיתי שהוא ישן".
בכללי אם היא מרגישה ככה כנראה היא לקחה יותר מידי ללב את כל מה שאמרו לה ועכשיו היא מאמינה לזה, תאהב אותה יותר משאתה שונא אותם. אל תגיד לה "זה לא נכון" פשוט תתעלם מהם כי אתה יודע שזה לא נכון ותמשיך להחמיא לה כמו תמיד גם על הדברים הקטנים . "את יודעת שאת ממש יפה כשאת אוכלת". "את הדבר הכי חמוד כשראיתי שהוא ישן".
אל פשוט אל תגיד לה כלום על המראה החיצוני. כאילו ברור אם עצוב וכאילו איך לא להגיד משהו. אבל ל4 סתם ככה.
תנסה להעביר לה את המסר שהאופי שלה זה מה שמגיע לך. תספר לה כמה טוב היא עושה לך בחיים במקום כמה יפה היא
תנסה להעביר לה את המסר שהאופי שלה זה מה שמגיע לך. תספר לה כמה טוב היא עושה לך בחיים במקום כמה יפה היא
אנונימית
תגיד לה שרק הבן זוג שלה יכול להחליט אם היא יפה או לא!
ואם הוא חושב שהיא מכוערת שתעיף אותו לטיזינאבי :)
ואם הוא חושב שהיא מכוערת שתעיף אותו לטיזינאבי :)
איך אפשר לומר לבנאדם שהוא מכוער? מי אתם בכלל שתשפטו יופי זה עניין של טעם ומעבר לזה שזה חוסר טקט ופוגע והמון פעמים נובע נטו מקנאה וצרות עיין.
אוף אתה מדהים היא זכתה בך :)
ותחמיא לה תמיד
ותחמיא לה תמיד
אחי תחזק אותה ותהיה איתה לא משנה מה תלחם בשבילה
בפעם הבאה שהיא בוכה, תגידי לה לעמוד ושהיא תגיד 3 דברים שטובים בה! לא ביופי, באופי.
תגיד להם לרדת עליי
אני לא יפה
אני לא יפה
מה זה משנה מה אחרים חושבים עליה?
בשבילך היא יפה ואתה אוהב אותה ונמשך אליה
גם פנימים וגם חיצונית? זה הכי חשוב וזהו.
בשבילך היא יפה ואתה אוהב אותה ונמשך אליה
גם פנימים וגם חיצונית? זה הכי חשוב וזהו.
כשבנאדם אוהב מישהו הוא חושב שהוא הכי יפה בעולם גם אם אחרים לא חושבים ככה
אנונימי
אתה מקסים וחמוד ממש ! רואים שאתה אוהב אותה ודואג לה ובאמת רוצה שיהיה לה טוב והיא זכתה בך !
תזכיר לה כל הזמן שהיא יפה ומהממת ותחמיא לה כמה שאתה יכול , כל אלה שאומרים לה משהו אחר, סתם אנשים צרי עין ואין למה להתייחס אליהם , תגיד לה שאתה אוהב אותה ושהיא מושלמת בלי סוף בדיוק כמו שהיא, יותר מזה אתה לא כל כך תוכל לעזור... זה עניין של ביטחון עצמי שהיא צריכה לפתח אבל אתה יכול להועיל בזה שתחמיא לה
כל הכבוד לך !
תזכיר לה כל הזמן שהיא יפה ומהממת ותחמיא לה כמה שאתה יכול , כל אלה שאומרים לה משהו אחר, סתם אנשים צרי עין ואין למה להתייחס אליהם , תגיד לה שאתה אוהב אותה ושהיא מושלמת בלי סוף בדיוק כמו שהיא, יותר מזה אתה לא כל כך תוכל לעזור... זה עניין של ביטחון עצמי שהיא צריכה לפתח אבל אתה יכול להועיל בזה שתחמיא לה
כל הכבוד לך !
אתה כזה חמודד כל הכבוד לך
העצה שלי זה שתזרוק לה כאלה חיזוקים סתם ככה שאתם נפגשים תגיד לה וואי איזה יפה את ואת יודעת שאת ממש יפה וכאלה
תאמין לי שזה ירים לה
העצה שלי זה שתזרוק לה כאלה חיזוקים סתם ככה שאתם נפגשים תגיד לה וואי איזה יפה את ואת יודעת שאת ממש יפה וכאלה
תאמין לי שזה ירים לה
אנונימית
איזה נסיך אתה , היא זכתה:)
תחמיא לה מלא ותגיד איזה יפה יצאת או דברים כאלה
אבל זה בעיקר תהליך שהיא צריכה לעשות עם עצמה ואתה יכול להיות שם בשבילה
תחמיא לה מלא ותגיד איזה יפה יצאת או דברים כאלה
אבל זה בעיקר תהליך שהיא צריכה לעשות עם עצמה ואתה יכול להיות שם בשבילה
אנונימית
אתה ממש חמוד תתמוך בה ותגיד לה שתשים פס מה אחרים חושבים עליה ושהם סתם מקנאים
תכניס לה את זה שהיא הכי יפה ומהממת שיש בעולם ואם את רואה שהיא מתחילה להגיד שהיא לא יפה תעצור אותה וישר תגיד לה שהיא הבן אדם הכי יפה ביקום
אם כבר יש לה חבר אני לא חושב שיש לה כל כך הרבה סיבה להתלונן
הה החברה כזו מטומטמת לפעמים
אני יכול לדבר איתה בתור מישהו שעבר משהו כזה
אני יכול לדבר איתה בתור מישהו שעבר משהו כזה
אימאלה אתה נשמע חמוד כל כך, תזכיר לה שהיא הכי יפה בעולם בשבילך ואתה מכיר אותה הכי טוב ואתה יודע שהיא הכי יפה ולמה לה לסמוך על אנשים קנאים ולא על החבר שלה
ומי האנשים האלה? הם נשמעים חבורת קנאים דוחים
אנונימית
תגידי לה שהילדה הזאת(המעליבה) לא שווה אותה(חברה שלך) ושהיא מושלמת ושהיא תמיד תיהיה ככה(חברה שלך).
לקח לכולם: על תקשיבו לאנשים האלה, מי שעושה את זה פשוט קנאי אחד גדול
לקח לכולם: על תקשיבו לאנשים האלה, מי שעושה את זה פשוט קנאי אחד גדול
אנונימית
להחמיא לה תמיד ולהזכיר לה מה טוב בה ומה יפה בה גם באופי וגם בחיצוניות להצחיק אותה ולבלות איתה יותר..ללמד אותה להחזיר לכל מי שאומר לה דברים דוחים כאלה
באותו הנושא: