8 תשובות
טיקטוק זה (נצנצים)רעיל(נצנצים)
תקשיבי לא כל הבנים נמצאים בטיקטוק, לא כל הבנים נמשכים לאותו מראה וזה שכמה בנים אמרו שאת לא הטעם שלהם לא אומר שאת לא הטעם של אף אחד.. אין לך מה להיפגע מזה ולקחת אישית
אל תתני לזה להוריד לך את הביטחון, רוב הבנים שעושים את זה הם סתם ערסים ושטחיים. יש הרבה שהטעם שלהם ממש אחר.
שמעי זה רק טרנד בטיקטוק
יבוא מישהו ויאהב אותך בדיוק כמו שאת
זה באמת בולשיט
רוב הבנים לא בטיקטוק
שזה לא יוריד לך את הביטחון זה לא ייצוג של הטעם של כל הבנים בארץ יש מלא בנים נוספים שאת הטעם שלהם
טיקטוק זו פלטפורמה רדודה ומטומטמת מה ציפית?
את צודקת זה גם הוריד לי. ובכללי טיקטוק זה רעיל