8 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת והוא לוקח את זה לתשומת ליבו
אבל עדיין הוא לא מעריך מספיק זה מרגיש
אני מדברת והוא לוקח את זה לתשומת ליבו
אבל עדיין הוא לא מעריך מספיק זה מרגיש
אנונימית
פשוט תדברו על זה! אם הוא אוהב אותך הוא אמור לקבל את זה!
את מדברת איתו על זה, הישירות. את אומרת לו שאת מרגישה שהוא לא מעריך אותך מספיק.
ואת רואה מה הוא אומר.
ואת רואה מה הוא אומר.
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה יעזור
הוא יגיד אז פעם אחרת
אני לא חושבת שזה יעזור
הוא יגיד אז פעם אחרת
אנונימית
אז תשגעי אותו שאת רוצה להיפגש( ...אבל בזמן שאת יודעת שהוא לא יכול)
תעמידי אותו במבחן ...תעשי לו איזה קטע
שואל השאלה:
איזה קטע?
איזה קטע?
אנונימית
תראי לו שאת יעני בכאילו 'עסוקה' ושאין לך זמן ואז נראה אין הוא יגיב
באותו הנושא: