4 תשובות
אולי רווחה או מוקד כלשהו,. משטרה לא
חח זה לא בעיות של משטרה זה בעיות של ההורים שלך
תפנה לרווחה
תתארי מה היא עשתה, את לא יכולה סתם להתקשר לשוטר ולהגיד שאחותך רעה אלייך חיבורו ויקחו אותה. בת כמה ובת כמה היא?