6 תשובות
מזדהה ומצטרפת לשאלה..
אנונימית
https://www.ebay.com/itm/303797133958
https://www.ebay.com/itm/303797133958
שמעי יש לי בעיות לכל אחד יש בעיות אבל אני מתבכיינת עליהם בגלל שאני יודעת שיש אנשים שחיים שלהם פי 10 יותר גרועים וכואב לי להתבכיין כמו פרחות האלה שבוכות שאמא שלהם לא קונה להם אייפון או כמו ילדי סנטר מעצבנים האלה
ואם קשה לי אני קודם מנסה לפתור תבעיה לבד או נזכרת באנשים שיותר קשה להם אבל תמיד אפשר להתמודד לבד עם רצון
כן אה לשאלה לא לילד למעלה ששופט