9 תשובות
שיש לה סטייל מגניב ומהמם
שהיא מגניבה רצח
אנונימית
שיהיה לה בכיף מה אני מחליטה על מה שהיא לובשת?
r. george
r. george
אני חושבת שבילי מתלבשת מהמם.
לא אחשוב כלום. לא איכפת לי איך אחרים מתלבשים
שזה הסטייל שלה? מה ישלי לחשוב עליה..
אנונימית
היא מאגניבה.
יש לי חברה שמתלבשת ככה
וגם אני מתלבשת ככה לפעמים (אבל לי אין סטייל מסויים, וגם חצי מהארון שלי גדול עליי ככה שאין ממש ברירה)
אין מה לחשוב יותר מדי, זה נחמד כמו כל דבר אחר
וגם אני מתלבשת ככה לפעמים (אבל לי אין סטייל מסויים, וגם חצי מהארון שלי גדול עליי ככה שאין ממש ברירה)
אין מה לחשוב יותר מדי, זה נחמד כמו כל דבר אחר
סטייל רצח
באותו הנושא: