12 תשובות
וואי כן
אממ אף אחד לא אומר לך אז אני אגיד לך אין דבר כזה גוף מכוער אני שונאת לצאת ככה על אנשים אבל בואי את יודעת שיש אנשים בלי ביטחון עם הגוף שלהם וזה מה שאת רושמת? אני מבינה שזה לא בקטע רע אבל עדיין אחותי זה ממש רע
אנונימית
וזה שלאלה שמצלמות את זה יש "גוף רע" אז פשוט אל תתלונני ותגידי תודה שהן מצלמות אם בא לך תסתכלי על אלה שיש להם גוף מספיק יפה בשבילך אחותי
אנונימית
הבנות בשיין מעלות את הביקורת שלהן כדי לעזור לבנות אחרות לקנות גם אם המצלמה שלהן היא לא כזאת טובה, חות מזה לפעמים מה שכותבים הרבה יותר עוזר מהתמונה עצמה. אני חושבת שזה באמת לא יפה מה שכתבת אני מסכימה שחלק מהתמונות בכלל לא ברורות/ לא קשורות.
בכל מקרה הבנות האלה עושות את זה כדי לעזור גם אם התמונה לא הכי ברורה והביקורות זה דברים שבנות מעלות זה לא אמור לגרום לך לרצות לקנות משהו (גם אם כן זה יכול להיות לטוב או לרע כי יש ביקורות שליליות על כל מוצר)
בכל מקרה הבנות האלה עושות את זה כדי לעזור גם אם התמונה לא הכי ברורה והביקורות זה דברים שבנות מעלות זה לא אמור לגרום לך לרצות לקנות משהו (גם אם כן זה יכול להיות לטוב או לרע כי יש ביקורות שליליות על כל מוצר)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אחותי אני יודעת שהן עושות את זה במטרה לעזור אבל זה פשוט תוצאה הפוכה יש מלא חברות בגדים שלא נותנות להעלות תמונות רק מהסיבה הזאת
אנונימית אחותי אני יודעת שהן עושות את זה במטרה לעזור אבל זה פשוט תוצאה הפוכה יש מלא חברות בגדים שלא נותנות להעלות תמונות רק מהסיבה הזאת
אנונימית
אז את פשוט יכולה לא להסתכל בביקורות ככה זה יהיה כמו מהחברות האחרות
אנונימית
לרוב דווקא אני רואה בנות עם גוף יפה ואיכות טובה אבל מה אכפת לך , מה מזיז לך
לא טוב לך יום טוב לך מה את רוצה מחייהן
פשוט אל תראי את הביקורות אף אחד לא הכריח אותך נכון?
תגידי תודה ותשבי בשקט כי עוד פעם
~אף אחד לא הכריח אותך~
לא טוב לך יום טוב לך מה את רוצה מחייהן
פשוט אל תראי את הביקורות אף אחד לא הכריח אותך נכון?
תגידי תודה ותשבי בשקט כי עוד פעם
~אף אחד לא הכריח אותך~
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני מבינה שאת אחת מהן ?
חח אני מבינה שאת אחת מהן ?
אנונימית
חח לא בחיים לא עשיתי הזמנה משם
אבל מה זה עניינך
כפי שאמרתי
אם לא טוב לך תגידי תודה ותסתמי
אבל מה זה עניינך
כפי שאמרתי
אם לא טוב לך תגידי תודה ותסתמי
אנונימית
שואל השאלה:
חח אנונימית עם העצבים האלה אני לא רק חושבת אני בטוחה שאת אחת מהן בקיצור לא טוב לך את יכולה להמשיך לדפדף.
"אני על אנונימי" אני לא אומרת על מישהי ספציפית אני אומרת בכללי מה נהייתם בכיינים ככה זאת דעה שלי ולי זה ממש לא עוזר אלה ההפך ! וזה פשוט טעות כי זה נראה שונה על כל אחת ככה שעדיף שלא ימדדו ורק יצלמו את האיכות
חח אנונימית עם העצבים האלה אני לא רק חושבת אני בטוחה שאת אחת מהן בקיצור לא טוב לך את יכולה להמשיך לדפדף.
"אני על אנונימי" אני לא אומרת על מישהי ספציפית אני אומרת בכללי מה נהייתם בכיינים ככה זאת דעה שלי ולי זה ממש לא עוזר אלה ההפך ! וזה פשוט טעות כי זה נראה שונה על כל אחת ככה שעדיף שלא ימדדו ורק יצלמו את האיכות
אנונימית
זה מה זה לא יפה מה שאמרת על הגוף המכוער .
על כל אחת זה יושב בצורה שונה, אם הן העלו את זה לשיין זה סימן שהן אוהבות את זה. זה טעם שונה.. זה שאת לא אהבת זה לא אומר שכולם לא אוהבים.
אם יש לך בעיה עם זה את לא חייבת להסתכל, אבל מפה ועד להוריד למישהי את הביטחון על הגוף שלה זה הכי לא יפה ולא מכבד שיש!
על כל אחת זה יושב בצורה שונה, אם הן העלו את זה לשיין זה סימן שהן אוהבות את זה. זה טעם שונה.. זה שאת לא אהבת זה לא אומר שכולם לא אוהבים.
אם יש לך בעיה עם זה את לא חייבת להסתכל, אבל מפה ועד להוריד למישהי את הביטחון על הגוף שלה זה הכי לא יפה ולא מכבד שיש!
הדבר היחיד שמעצבן זה שהן מצלמות את האריזה
במקום איך שזה נראה עליהן
יש כאלה שלא רוצות לצלם את עצמן וזה סבבה
אבל יש כבר 100 תמונות של האריזה אז בשביל מה לצלם עוד אחד מה זה בדיוק עוזר לי פה
במקום איך שזה נראה עליהן
יש כאלה שלא רוצות לצלם את עצמן וזה סבבה
אבל יש כבר 100 תמונות של האריזה אז בשביל מה לצלם עוד אחד מה זה בדיוק עוזר לי פה
אנונימית