6 תשובות
כן כל כך
לי קצת
תאמת שלא
התעודות של כולם השנה הולכים לצאת פח אשפה אבל יש לי הרגשה ששלי במיוחד
דווקא הציונים שלי סבבה
הגעתי ל43 :(
חח אין לי שמץ איך אני מסדרת את הציון הזה עכשיו
חח אין לי שמץ איך אני מסדרת את הציון הזה עכשיו
באותו הנושא: