9 תשובות
אין לי טיפים אבל בהצלחה!
שואל השאלה:
חחח תודהה
חחח תודהה
אנונימית
בהצלחהה
תנסי להיות רגועה..אולי תעשי מדיטציה לפני
המון בהצלחה!
המון בהצלחה!
להיות רגועה יש למורה את הבלם והדלק גם
לא להיות בלחץ ובהצלחה
להירגע דבר ראשון.
דבר שני, אין דבר שני נעבור לשלישי....
דבר שני, אין דבר שני נעבור לשלישי....
הכל טוב
המורה מודע לזה שזה שיעור ראשון ואת לא אמורה לדעת כלום, הוא מסביר לך קודם כל הכל ורק אז מכוון אותך ואומר לך מה לעשות, רק תהיי קשובה ומרוכזת בכל מה שהוא אומר לך ואם את לא מבינה משהו תשאלי ישר.
המורה מודע לזה שזה שיעור ראשון ואת לא אמורה לדעת כלום, הוא מסביר לך קודם כל הכל ורק אז מכוון אותך ואומר לך מה לעשות, רק תהיי קשובה ומרוכזת בכל מה שהוא אומר לך ואם את לא מבינה משהו תשאלי ישר.
שואל השאלה:
היה ממש ממש קליל
הוא אמר שאני נהגת ממש טובה חחח סתם הייתי בלחץ
תודה על כל התמיכה אהובים
היה ממש ממש קליל
הוא אמר שאני נהגת ממש טובה חחח סתם הייתי בלחץ
תודה על כל התמיכה אהובים
אנונימית
באותו הנושא: