6 תשובות
שואל השאלה:
נשמאמי סולחת אני
נשמאמי סולחת אני
כןכןכןכןכןכןכןן
את צודקת אהובתי, זה קרינג' ומוזר. אבל אין מה לעשות אז פשוט תתעלמי, טוב יקירה?
אנונימית
זה מעצבן גם אותי. את צודקת במאה אחוז אהובה
יקירי מי שעושה זאת בבקשה להפסיק
תודה אהובים❤
יקירי מי שעושה זאת בבקשה להפסיק
תודה אהובים❤
אנונימית
כןן
חחח^חחח מסכימה יקירה
סתםסתם אני לא משתמשת
סתםסתם אני לא משתמשת
באותו הנושא: