5 תשובות
אהה אז אממ פשוט היי וזה..
וואצפ זה יותר קל
ממליצה לפנות למישהי כשהיא לבד בלי הרבה בנות מסביב
שואל השאלה:
זה יותר בווצאפ
אנונימי
פשוט ללכת אליה ולהגיד היי/מה קורה
דבר איתה על התחביבים שלה וכזה
תתחברו תיפגשו
כדי שיהיה לי יותר ברור לענות לך- בן כמה אתה? האם אתה מכיר אותה כבר מהכיתה או ממסגרת ואם כן כמה זמן? האם דיברתם פעם?
אנונימית