12 תשובות
אני אוכלת יותר
אני יכולה לאכול יותר
איך אתה מצליח לשים הגבלה איךך
סביר ביותר אבל עדיין לא בריא :/
סביר מבחינת מה? בריאות? רעב?
Fuk
שואל השאלה:
בריאות
אנונימי
4-3 זה המקסימום שאני נותנת לעצמי לאכול כי נראלי אחרי ה3 אני מרגישה כאילו אני הולכת להיתפוצץ עם אכלתי לפני זה אוכל רגיל
אנונימית
גם אני יכול לאכול 20

אבל השאלה זה כמה ההגבלה

וזה די הרבה
מזל שאני לא אוהב קרמבואים
אמ זה הרבה, אני אוכלת מקסימום של המקסימום 2 ביום וגם לא כל יום, תכאב לך הבטן בסוף
3?מלא סוכר..לא מדבר כל הקלוריות כי מהבחינה הזאת זה באמת סביר 3 קרמבואים זה 300 קלוריות שזה עוד אחלה אבל הסוכרר